جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

قاعده سازي و ارائه توصيه ها و سمعك

فلز آلومينيوم داري تركيباتي انعطاف پذير است كه به صورت سنگ معدن يافت ميشود

۱۵ بازديد

بعد از اينكه ارزيابي ها،آموزش و اثبات وسيله كامل شد،بايد ليستي از توصيه ها قاعده سازي شود، نوشته شود و براي بيمار بيان شود.توصيه ها  سمعك ميتواند شامل صوت درماني مناسب، استفاده از محافظ شنوايي( تمام بيماران وقتي در معرض صداهاي بيش از حد بلند هستند بايد از earplugها ياearmuffها استفاده كنند) و استراتژي هاي مديريت بي خوابي،اضطراب يا افسردگي باشد.

هنگامي كه مناسب است، بيماران را ارجاع دهيد و اطلاعاتي درمورد ارزيابي هاي رواني و فيزيكي، مشاوره فيزيولوژيكال و ساير محصولات يا سرويس هاي توصيه شده  فراهم كنيد.

پيگيري

در روش ما،بيماران تشويق ميشوند تا اگر سؤال يا نگراني دارند در طول ساعات كاري با ما تماس بگيرند. بيماراني كه وسايل سطح-گوش را سفارش داده اند به جلسات ملاقات پيگيري براي فيتينگ و تنظيم نياز دارند. اگر ما تماسي از جانب بيمار نداشته باشيم، يك ماه بعد از قرار ملاقات اوليه در كلينيك با بيمار تماس ميگيريم. پرسشنامه هاي پيگيري 6 ماه و 1ماه بعد از قرار ملاقات اوليه براي بيماران mail ميشود.پرسشنامه هاي اضافي بعضي وقت ها در سالهاي بعد براي بيماران فرستاده ميشود.

ارتباطي كه از طرف كلينيسين در فواصل منظم بعد از قرار ملاقات اوليه آغاز ميشود، به چند دليل مهم است:

به بيماران اجازه ميدهد كه بدانند ما براي كمك به آنها متعهد هستيم.

براي اينكه سؤالات يا نگراني هاي بيمار حل شود.

براي چك كردن قبول توصيه هاي ما توسط بيمار

براي اصلاح سفارشات يا پيشنهاد استراتژي هاي متفاوت هنگامي كه نياز باشد.

براي ارزيابي اثربخشي برنامه مديريت وزوز

ما به بيماران يادٱوري ميكنيم كه توصيه هايي كه در پايان جلسه اول ملاقات در كلينيك به آنها ميشود نقاط آغاز هستند.اگر بيماري تمام توصيه هاي اصلي را هم رعايت كند، باز هم شدت وزوزش در سرتاسر دوره 6 ماهه بهتر نميشود ما حتي استراتژي هاي متفاوتي را به بيماران پيشنهاد ميكنيم تا آن را امتحان كنند يا از بيماران ميخواهيم براي مشاوره هاي اضافي و ارزيابي مجدد به كلينيك مراجه كنند. در طي جلسات ملاقات پيگيري ممكن است وسايل و استراتژي هاي مديريتي متفاوتي تجويز شوند يا شرح داده شوند. بعد از آن سفارشات مخصوص تقويت شده يا اصلاح ميشوند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.