یکشنبه ۱۵ تیر ۰۴

انواع سمعك زيمنس

فلز آلومينيوم داري تركيباتي انعطاف پذير است كه به صورت سنگ معدن يافت ميشود

۴ بازديد

در حالي كه اين كودكان نقص هاي دركي سمعك زيمنس متعددي دارند، هوش غير كلامي آنها در محدوده طبيعي است و نقص هاي دركي آنها جهت توجيه اختلال زباني شان كافي نيست. بخش ثانوي SLI سندرم ويليامز است، اختلال ژنتيكي كه عقب ماندگي شديدي ايجاد مي كند. كودكان دچار اين سندرم، در بسياري جنبه هاي ديگر درك دچار نقص هستند. در حالي كه بعضي جنبه هاي زباني آنها آسيب ديده است، اين كودكان به طرز شگفت آوري مهارت هاي زباني خوبي، هم در لغات و هم در توانايي شكل دادن جملات دستور زباني دارند. پاتولوژي هايي مثل SLI و سندرم ويليامز، كه جدايي بين زبان و هوش كلي را نشان مي دهند، در حقيقت نشان دهنده استقلال زبان و تفكر هستند.تفكراتي كه مردم دارند جداي از زباني است كه به آن صحبت مي كنند. دو زبانه ها مي توانند از هر كدام از دو زبان خود جهت انتقال افكار ك سمعك هوشمند زيمنس مورد نظر خود استفاده كنند. ممكن است فردي در يك زمينه خاص لغات غني تري در يكي از زبان ها داشته باشد. مثلا يك فرد دو زبانه تمايل دارد راجع به فوتبال به انگليسي صحبت كند و راجع به فيزيك به زبان پرتغالي. شايد انتقال اطلاعات به يكي از دو زبان ها راحت تر باشد، براي مثال حفظ و به ياد آوردن محدود لغات در يك زبان راحت تر است. اما نكته اصلي اين است كه دو زبانه ها هر زمان كه بخواهند مي توانند از هر كدام از دو زبان خود استفاده كنند. اين را مي توان به همه 7000 زبان دنيا تعميم داد. هر جمله در هر زباني مي تواند به زبان ديگر ترجمه شود. ممكن است بيش از يك جمله براي اين كار نياز باشد و ترجمه درست عين جمله اول سمعك نامرئي نباشد. اما هر زباني قابليت ارائه اطلاعات معادل و مشابه را دارد. بنابراين مي توان نتيجه گيري كرد كه هوش كلي سيستم مسئول در توليد "زبان افكار" است و اين سپس توسط سيستم زباني ما به گفتار تبديل مي شود. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.